24 Ekim 2013 Perşembe

minik kediciğim :)



                             Minik kedicik ve ilk duş tecrübesi
Evimin yakınında ara sıra beslediğim beyaz yavru bir kedicikle oynamak şu ara benim stresimi atan önemli bir obje oldu. Daha önceleri annesini besliyordum beni biliyordu o yüzden yavrusunu alıp sevmeme bir tepki vermiyor. Annesinin gözünün önünden alıyorum kucağıma yavrucuğu annesi hiç hırlama falan yapmıyor, ee biliyor zarar vermeyeceğimi tabi J
Neyse geçen gün baktım bizim yavru kedicik sürekli yalanıyor, tüylerine baktım beyazlığı soluk, o anda aklıma kediyi yıkamak fikri yerleşti. Tabi bunu daha önce hiç yapmadığımdan bilemedim nasıl olur, ayrıca böyle dışarda yetişen, büyüyen kediler sudan aşırı derecede, korkarlar onu biliyorum. En iyisi küçük bi kovanın içine sıcak su doldurayım dedim. Neyle yıkayacağım konusuna gelince de kedinin tüylerini saça benzettiğimden saç şampuanıyla yıkamaya karar verdim. Önce kovanın içine suyu doldurmuştum üzerine döktüm yeni aldığım Axe marka şampuanı mis gibi koktu etraf, sonra kucakladım kediciği daldırdım kovanın içine tabi başını daldırmadım bide boğmayalım yanlışlıkla diye J Kedicik alışık değil ya acı acı miyavladı kaçmaya çalıştı iyice kavradığımdan bırakmadım öyle bi güzel köpükledim sonra alıştı direnmedi, sonuçta su sıcak nasılsa. Sonra duştan sıcak suyu açtım bir güzel sıcak suyu üstüne tutarak duruladım. Tüyleri ıslanınca öyle bir sündü ki böyle değişik yaratık gibi oldu bizim yavru kedicik. Tüysüz kediler gibi. Onun için özel havlu ayarlamıştım, onunla kuruladım iyice baktım kedicik titriyor, bu kez oda da açtım ısıtıcı fanı geçirdim karşısına tüyleri iyice kurusun diye. Hoşuna gitti sıcak hava üflemesi, baktım karşısında iyice mayışmış uyumak üzere. Kuruduktan sonra tüyleri yine kabardı ama bu kez bembeyazdı ayrıca mis gibi Axe şampuan kokuyordu. Biraz sevip dışarıya bıraktım. Yine kirleneceksin biliyorum yavru kedicik J
Ayrıca bu kediciği çok haşin seviyorum belki de canı yanıyordur severken çünkü hamurmuşçasına yoğuruyorum hiç ses çıkarmıyor, tırmık atmıyor, sevildiğini hissediyor belli ki,vay be diyorum bazen hayvanlar insanlardan daha mı akıllı daha mı uysal…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder