21 Ekim 2013 Pazartesi

Neden tebdilimekan?



Bilinen bir sözdür ya tebdil-i mekân da rahatlık vardır diye o misal rahatı arayan biri olarak bu isimin uygun olacağını düşündüm. Mekân farklılığını sanal dünyaya adım atmayı düşünürsek. Aslında bunun bir sürü yolu var bildiğimiz sosyal paylaşım siteleri gibi ama blog yazılarının daha samimi daha hoş olduğunu düşündüğüm için artık bende buradan kendime, hayatıma, düşüncelerime ait yazılarımı paylaşmamım şu sıkıcı zamanlarda bir uğraş olacağını düşünüyorum.

Her insanın anlatacağı bir sürü hikâyesi konusu vardır. Kendi başıma gelen yaşadığım öyküleri paylaşmak beni rahatlatacağını düşünüyorum. Bununla ilgili bir sözü hemen paylaşmak istiyorum.
Aklı başında bir adamın sözünü etmekten en çok zevk alacağı konu nedir, bilir misiniz?
Yanıt: Yine kendisi...
Öyleyse ben de kendimden söz edeyim biraz... (Dostoyevski/Yeraltından Notlar)

            Dostoyevski gayet net bir şekilde açıklamış, kendimizden bahsedeceğiz sıklıkla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder